Poison

Nu ska jag bara klaga av mig tvärt..
Klart som FAN att de int gå ha ett förhållande om de bestå av envägskommunikation!

Och mina vänner, det är en av de få sakerna jag kom ihåg av min barn och fritidsutbildning. Envägskommunikation är tex när man ser på tv, tvn:n pratar med dig men du kan inte prata tillbaka. Eller ja, beror väl på hur man ser det, men du får inget svar. Tvåvägskommunikation är då alltså när du kan prata med någon som svarar.

Klart som fan att de int funka om det är så. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. De gå int om en bara pratar, så enkelt ärne.

Ja, då vet ni! Over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

Sant :)

SAknar dig vannen <3

2010-06-04 @ 10:25:50
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0