Som en bajskorv som inte går spola ner

Så har hela dagen känts. Vi har aldrig hunne ikapp riktigt även om det vart full rulle. Jag är less, ja vill inte stiga upp bög tidigt på morron, för jag sover alltid en stund (läs: flera timmar) varje kväll.

Visserligen får jag skylla mig själv som intar horisontellt läge men jag har ju numera lärt mig att sova i datastolen också och eftersom jag vet att jag kommer somna, ja då väljer jag hellre sängen. Får sån nackspärr av stolen. Vaknade en gång av att jag låg ihopkurad som en räka och hade huvet på armstödet.

Sen kan det ibland hända att även fast jag är riktig dö trött och slut så somnar jag inte. Därför kan det ibland vara bra att man försäkrat sig om att man sove nån timme på kvällen ;)


Annars då? Jo tack, det rullar på. Är bara less av alla småskador man får på jobbet. Skulle vara enklare att bryta en arm eller bryta ansiktet direkt. Och ja, det är skorna det är fel på! Hade mina vanliga Adidas idag, visst hade jag väl ont efter dom också men INTE samma som stålhätta. Vet inte hur jag ska lösa det då jag igentligen måste ha dom, men då kan jag inte jobba. Pest eller kolera?

Åt helgen då? Blir nog lungt, byta expansionskärl står överst på listan. Sen kanske jag ska va chaufför åt Arvidsjaur. Eller chaufför, ska hämta i Arvidsjaur. Fast det blir ju en slags chaufför det med :P

Näe nu ska jag gå och göra nummer 2 på dass. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0