Stress stress STRESS

Idag har allt som kan jävlas, jävlats på jobbet. Orkar ju inte förklara vad jag gör, ingen kommer ändå förstå men ni kanske förstå att vi har en maskin som man knappa in längden på plasten som ska täcka paketet. Sen drar maskin ut plasten å klipper av den.

Den va trasig större delen av dagen så vi fick göra manuellt. Dra ut plasten själva och gissa hur lång den skulle va... Blev antingen för lite eller för mycke. Va inga snygga paket som kom ut från justerverket idag kan ja lova :P

Å ja som sagt, allt som kan jävlas har jävlats. Va jävla stressigt idag med paket som stod på kö.

När jag äntligen fick sluta idag, hade ändå lite längre lunch idag för de va sommarlunch som jobbe bjöd på, körde jag barfota till stan. Jag har rent så förbannat ont i fötterna! Har köpt Party Feet Ultra Slim idag. Jag vet att de används att dom som går i högklackat men de kan ju funka ändå. Värt att prova iaf.

VAD HÄNDER PÅ MIDSOMMAR?!
Funderar på Fällfors om inge annat händ :P

Föresten så ring kommun å vill att ja ska jobba hela tin. De är ju lite ironiskt att man sök jobb där och få som svar att dom ta int in folk utan utbildning, sen nu när man gått arbetslös ett jävla tag och hitta ett jobb, ja då ring dom varje vecka och vill att man ska jobba! Ska man gråta eller skratta? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0