Traktorjävel

Va ut och tvätta åbäket ikväll och sköljde ur släpen. När jag kom in va jag som glad över vad jag presterat när jag klängde runt på den som en annan apa. Sen går det upp för mig att jag missat en auktion som jag hålle koll på i flera dagar.......

Så slutsaten är att hade jag valt att göra det imorrn så hade jag kanske sutte här ett par boots rikare men näe, sån tur ska vi inte ha!

Jag fick iallafall "sommarlov" idag. Men då kom jag på att jag ska in till hjärnskrynklarn imorrn. Hade gärna sluppit men har komme med ursäkter varje gång.

Är förvånad att jag är trött nu, råkade slumra till en stunn idag.
Aja, bäst att lägga sig då. Kan ju alltid slösa lite pengar på stan idag för att jag inte vann på Tradera idag.
Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0