Wihuuu

Har gjort massor med saker idag. For till stan och tog en sallad med Elin. Sen for jag till hjärnskrynklarn och det gick riktigt bra! Tiden bara flöt iväg, trodde inte jag skulle ha nått att prata om men min mun gick hela tiden. Hon va då glad över att jag mådde bättre än när vi sågs sist, som va i April typ.

Sen gick jag på stan och köpte ett vitt nytt linne så jag slipper gå runt med det som har oljefläckar, och kan ha det som slit och släng, medans det andra när det är galej. Blev en vattenfast eyeliner också.. Och den va verkligen vattenfast...

Ringde polisen och anmälde mig som chaufför på freda. Dom verka då inte bry sig så värst mycke om att jag inte visste rutten eller tiden. Bra bananas.

Sen for jag hem och har jävlar i havet epilera benen. Har sutte och skrikit! Men fick sluta för nu kom det folk till huset. Får fortsätta ikväll, eller så skiter jag i det :)
Nu ska jag lägga till nya låtar till min playlist på Spotify, sen blir det att göra nån middag och städaaa. Har redan satt igång en maskin, sen klippa gräset ska jag nog också hinna.

Känner alltid att jag måst ut när grannen klippt, vi kan ju int va sämre ;)
Adjö!



Update:
Jag svalde just min nys så jag börja rapa och fick hicka haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0