Wonderful

Jag for åt stan ikväll. Va in på ÖB och skulle leta färg man färga textiler med men fatta noll. Ja kom ut med ett tugummi paket istället.

Sen for jag till familjen Lundquist. Vi glodde på tv sen sov folket. Efter det skjutsade jag Robin och Plogen till gocartbanan. Hade tänkt köra soppatorsk i helgen så jag vet ungefär hur långt jag får mig på en tank, och att jag får tanka sen börja hålla koll på hur långt jag kört.

Men det va stängt, så det blev stan igen. Sen for jag och Robin i hans 970, Sunky och Fuling i deras 740s och sladda på Maxi. Haha Fuling som låg på ettan på varvstoppen hahaaa, men han hade faktiskt bäst flyt av alla :P
Sen for dom och kappkörde. Sen for jag hem!

Hemma så hoppa jag i mjukisbyxorna, hämta ost och kex, chips, tände ljus och såg Köping Hillbillies. Jag kan mysa med mig själv rätt så jävla bra :) Hillbillies är fan tokiga ibland, men dom är fan bra :)
Ska se det där jävla bröllopet imorrn som de vart så mycke skriverier om.

Haha åh jag älskar alla fel på min bil.
1. Den läker vatten. Troligtvis kylarn. Men bara man håll koll så att de finns vatten i behållaren så lös de se!
2. Min ruta går inte ändra upp så den visslar och det låter som att man har fåglar i bilen. Det löser man genom att höja volymen på musiken hähä :) Ska fixa det där senare.
3. Strålen med spolarvätska va så fjuttig idag så jag köpte på Jula och fyllde på. Helt plötsligt så missar strålen rutan och träffar bilen som är parkerad brevid haha! Måste rengöra det :P

Äe blir att hitta nått kul att se nu. Adjö!


De va faan Volvo park på Badstigen idag! Bara Fias bil som va fel märke och utanför ;)

Robins 940, hans föräldrars 850, min 142, bakom den Plogens 740, sen Fias Audi och Sunkys 740 i höger hörn :P


Sen fanns ju Robins gamla 740 där också, men rymtes int på första bilden :P Längst i höger hörn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0