Blä

Hade vart trevligt om AMS skickat mig till Kompetenstorget redan från början.. Känns som om det är lite värdare än att bara sitta hemma.

Sen dövade jag mina sorger med att shoppa idag. Näe så var det kanske inte men börjar bygga upp ett nytt liv. Köpte 3 saker som inte heter huvtröja eller mjukisbyxor. Så konstigt att man skitit i sig själv i så många år. Kanske borde tänka på mig själv ibland.

Eftersom jag inte äter mycket om dagarna längre har det resulterat i att mina nya jeans är för stora. Är väl bra på sitt sätt. Fast det sög ju att dom va nya..

Tror jag ska sova en stund, blev en sen kväll igår.

It's time to be a big girl now
And big girls don't cry

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj! de var länge sen jag snackade med dig, och läste dig blogg inser jag nu!



vad de än är som bekymmrar dig hoppas jag att de löser sig, brukar tänka på dig ibland, saknar ditt knäppa du, vet som inte varför de inte blir att jag hör av mig när jag väl tänker på det..!



Jag tror vi alla var gladare förr..



2010-03-18 @ 14:16:08
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0