Bye bye miss American Pie

Nyss hemkommen från staden. Har suttit med Sarah vid black jack borden på Calles medans hon jobbat ikväll. Det va ganska trevligt fast det gjorde ont att sitta så länge men annars klagar ja inte.

Va småkul att bara sitta och glo på folk. Såg gamla klasskompisar och massa annat folk, men självklart hälsar man inte av nån anledning. Hörde en kommentar från två som börja gruffa i garderobs kön. "Men gå och ät en varmkorv jävla fetto!". Häh, trodde inte man använde ordet fetto längre.

Sen blev det en macka på subway sen körde jag hem. Och jag vet inte varför men vägen hem från stan kändes ta så otroligt lång tid! Vägen som jag åkt flera tusen gånger förr.. Men jaja.

Fick nyss ett samtal av Strumpan som undrade om jag inte va på väg till Btk av nån anledning. Naasi, blir lite åt fel håll.

Vad som händer imorrn vet jag inte än. Har lite dåligt samvete för att jag kör upp pappas soppa och har inte råd att tanka förän på månda :S Fast jag sa det att jag verkligen inte ville sitta hemma i helgen, och han förstod mig.. På tal om bananer ska jag inte läsa Norran förän på onsdag kanske. Jag blir tamefan galen!

Nu ska jag väl snart krypa till kojs och somna till en såsig film..

Undra varför folk blir typ halverst utvecklings av att dricka? Eller folk, jag blir nog det själv också, men ja som sagt, det märks ju lite mer när man är ute nykter på krogen.. Fast tanten som va sist att gå hem, hon va skön och ful. Jävla nucka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0