Fan ta allt

och alla. Jag är arg. Riktigt jävla arg. Varför? Vet inte!
Just nu känns de bara som att hela världen kan fan fara åt helvete. Jag är less, så less på en massa saker. Fast jag är inte arg på nån speciell, jag är bara allmänt arg.

Kanske för att jag vet att jag inte kommer sova inatt, speciellt när jag ska upp tidigt. Kanske för att jag ska på ett möte som jag inte har nån aning om vad det är, eller när det slutar. Kanske för att jag inte vet nånting mer om nått annat?

Ta inte åt er. Är inte riktat mot nån.

Kanske borde skaffa en boxningssäck och ta ut mina aggretioner på?
Nu ska jag gå och duscha och försöka lugna ner mig. Kanske borde hitta kläder till imorrn så jag inte vaknar 10 min före bussen går och inte vet nått som vanligt.

Jag vill kunna skriva igen att livet är så jävla bra och så jävla underbart. Folk tycker inte om att läsa sånt, men sånt här är inte heller kul...

Nu hoppas jag dom där mötena jag måste på, att dom ger nåt. Synd bara att det tog typ 6 mån för arbetsförmedlingen att komma på att dom kunde skicka mig dit.

Nu känner jag mig inte lika arg längre. Antar att man bara måste få ur sig saker ibland. Känner mig mest slut och utmattad, psykiskt då. Är less på dom här tunga suckarna som kommer mer och mer.

Suck suck mitt hjärta men brist inte

Kommentarer
Postat av: fia

kram!

2010-03-17 @ 22:34:09
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0