Gah

Jag hatar att gå mellan att vara halv glad till att vara lessen. Just den här resan fram och åter. Eller glad är jag väl kanske inte, men att få lite hopp om det som är dåligt..

Min bror kom hem idag och jag saknar min bror. Vi har pratat lite om allt möjligt i livet och det känns skönt. Han är så förstående på nått sätt, även om vi inte pratar så ofta.

Men just nu längtar jag bara till att sova och hoppas att John Blund kommer snart, vilket jag tror han gör.

Jag börjar fan känna mig gammal när pensionspappret dyker upp i brevlådan. Vafan, jag är har inte fast jobb än och bor hemma så börjar dom skicka saker om pensionen vilket ja deffinitivt inte har nån plats för i mitt sparande! Men snart sitter man väl där och är 65 och undrar va fan man gjorde med livet och undrar varför man inte gjorde si och så..


Nej jag älskar inte mitt orangea kuvert!

Det finns så mycke jag vill skriva om men inte orkar.
Harne bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade blivit lätt deprimerad om jag fick hem ett sån orange brev :P

2010-03-13 @ 00:14:45
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: emmy

de är alltid skönt att ha en bror att prata med när man känner sig nere..hoppas du känner dig bättre sanrt :)

2010-03-13 @ 14:53:11
URL: http://eeab.blogg.se/
Postat av: sarah

När du blir grå, när du faller - så orkar jag för två

När idag blir igår - kommer jag älska dig ändå

2010-03-15 @ 21:41:28
URL: http://rumblerambleandroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0