Halta Lotta

Upptäckte igår att min lilltånagel på vänster fot skavt in i min "ringfinger" tå. Jag har länge undrat varför det gjorde ont och ja, det va väl inte så konstigt. Kanske borde kolla över mina tånaglar mer hähää.. Tycker jag är duktig på att göra det men icket. Så idag när jag gick hem från bussen upptäckte jag att jag är typ halt.

+5 och solen skiner. Vad ska man hitta på idag. Vågar inte öppna fönstret om det skulle rasa från taket. Då blir nog inte pappsen glad då han bytte ut alla fönster i huset bara för nått år sen.

Haha, jag minns då jag lurade Linda. Man öppnar fönstret, trycker upp en grej sen går fönstret putta ut. Och Linda gjorde det och jag vråla " NEEJ LINDA, FÖNSTRET ÄR INTE FASTSKRUVAT!" Jag kan tala om nån som fick panik hähähää..

Så var det sportlov. Säger bara en sak: sportlovet 2006. Fortfarande. Inget kan slå det.






Förut så va allt så självklart och nu är det inte längre det.
Jag hoppas och jag önskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0