Idag va en sån här dag jag inte vill stiga upp ur sängen. Hade jag kunnat sova hela dagen, kvällen och natten skulle jag lätt göra det. Men men..

Har sutte och löst korsord mellan kl 1 och 5 konstant. Tur att Mariia va med som är som ett levande lexikon, annars hade jag nog inte klarat ut dom! Blev en liten paus för middag.

Sitt och fundera på vad jag ska hitta på ikväll. Sarah jobbar på Station och ja, det skulle va kul men va så jobbigt att sitta så länge (visserligen va jag inte TVINGAD att sitta, men ändå) sen orka jag inte styra upp min klädsel. Jag vill gå runt och se ut som det white trash jag är. Annars hade Bella filmkväll kl 10. Inte för att jag vet varför jag måste styra upp min klädsel, men det är väl bara nått allmänt att ska man tex ut på nån krog så är det alltid kul att se lite anständig ut. Fast jag har ju vart på Olles i både mjukisbyxor och gummistövlar så vafan.

Sen ville Kenny ha mig åt stan och det skulle visserligen va kul att träffa Btk folket igen men ja, jag vet inte. Jag känner inte alls för att sitta hemma, men inte för att fara nånstans heller.. Tufft val det där.

Nah man kanske skulle se lite på dumburken och komma på vad som ska ske ikväll.


Studenten 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0