Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Tänk så skönt det kan kännas på ett sätt när man gör nått man tänkt på länge. I mitt fall i flera år, att ta det där steget. Fast just nu är känslorna lite överallt, men jag är stolt och glad att jag gjorde det.

En del av mig säger att härifrån kan det inte bli annat än bättre. Men det får väl tiden utvisa.
Tis - tors blir det "lektioner".
Längtar tills John Blund dyker upp. Och tills magen blir okej igen, har inte vart bra på över en vecka snart.

Just nu vill jag bara ha ett jobb. Nästan vad som helst. Tänk så otroligt många problem ett jobb skulle lösa, hur mycket bättre man skulle börja må när man får stå på egna ben.

Nu ska jag se klart Hollywood fruar, sen blir det kanske en dusch och sängen.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0