Kanske

har motivationen infunnit sig lite igen. Har målat de två första raderna med rutor, får ta dom två sista imorrn om jag hinner. Sen hade jag tänkt ta en promenad men gick ut och skotta infarten istället.
När jag går där så hör jag hur nån visslar men jag reagerade inte. Sen när jag vänder mig om står en rottweiler (stavning?!) där och ser inte glad ut!

Det är en som bor i vårat hus som har den. Han hoppa runt och skällde och jag trodde seriöst att han skulle äta upp mig! Litar inte för fem öre på okända hundar, spec rottweilers. Tillslut kom ägaren och fångade in han. Tur att jag hade min stora snöskovel för jag tänkte Jävlar i havet om han kommer, då slår jag till han!

Imorrn blir det en sväng till stan. Vet inte om Sarah ville dejta, annars blir det en dejt med arbetsförmedlingen iallafall. Sen kl 21:00 kommer jag att se säsongsstarten av Desperate Housewives på ett eller annat sätt! :)

Va ute på Street Bears hemsida och hitta en bild från träffen förra sommaren. Eller två, men bara en på oss båda. Och man får väl inte sno bilder så måste väl säga att den är tagen av Jesper Stenmark :P


Kommentarer
Postat av: Mona

Hahahahaha, tackar :P

2010-03-02 @ 12:55:13
URL: http://gammquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0