Less

Fyfan va kul att fara in till stan vid 12 för att gå på ett möte 13:30 som ska vara i en timme, för att sen gå på mötet som vara i 15 min och måste vänta tills bussen hem som går 15:00. Visst som arbetslös ska jag vara tillgänglig för att kunna fara på möten men jag ska fan få klaga ändå på att jag är less på all dötid!

Sen har nervositeten kommit tillbaka. Jag är nervös konstant. Tilloch med nu i hemmets trygga vrå sitter jag och är nervös.

Så ikväll skulle jag helst vilja sova, vilket jag inte kan för jag sov massor igår. Sen ska jag ta tag i att städa upp här. Kanske kasta sop påsen som stått här sen gud vet när.. Har tagit tag i att tvätta min jacka som inte luktar mumma.

Imorrn blir det iaf att spendera natten hos Bella sen onsdag åka lastbil med Petra. Torsdag så ska jag in till stan, sen hade Tessan visst tjejfest och får jag låna bilen så far jag nog dit och är social.

Sen då?

Känner mig jävligt vilsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0