never give up on someone you cant go a day without thinking about

Jag gjorde nånting av kvällen, men på hemmaplan. Jag traskade iväg till Maria i snön och spelade GH och fikade och så vidare. Det var trevligt! Mindre kul att traska hem, och ännu mindre kul att gå in på baksidan av huset där det drivit en halvmeter snö. Det hade det inte igår iallafall...

Hoppas alla släckte ner under Earth Hour nu! Själv slog jag av datorn och släckte alla lampor innan jag gick, sen sa pappa att dom skulle släcka vid halv 9. Dock startade jag en tvättmaskin ett tag innan jag gick, men vafan ingen är perfekt. Ska bli kul och se nått resultat senare.

Imorrn vet jag inte vad som sker. Linda kanske skulle komma förbi om jag fattat det rätt. Annars har jag planer på att kanske färdigställa min hylla som jag har kvar två rader med rutor.. Men det kändes drygt!

Måndag är det möte sen onsdag blir det nog åka lastbil. Sen då?
Är glad att den här helgen äntligen snart är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0