Så ärne

Idag hjälpte jag till att ta in en skopa ved, sen fick ja pröva på att skotta på baksidan av fuse. Måste faktiskt berömma mig själv, för ja tyck inte att de va så illa pinkat för någon som aldrig prövat förut. Är alltid jobbigt när pappa är med, men han kanske förstår att jag inte är så haj på allt direkt.

Men det va bra träning, han ville att jag skulle fortsätta nån dag. Måste bara komma ihåg hur man tiltar skopan, blir helt fel ibland. Men det blir säkert bra.

Eftersom det inte låter som att det blir nått Malå i helgen kan väl vem som helst höra av sig om dom gör nått kreativt. Undra om min bror kommer hem i helgen?

Facebook är helt gay så blir väl att se en film eller serier tills John Blund dyker upp. Åh så skönt!
Drömde tidigare idag att Ozzy Osbourne kom på besök hemma i Ostvik (av nån anledning) och att jag tog kort med mobilen så att jag kunde bevisa för alla att jag inte ljög. Trodde stenhårt att korten fanns där när jag vaknade men så var inte fallet. Bert Karlsson va också här en sväng.

Imorrn kanske man skulle dratt sig in till staden en stund?

Remember when old ones died and new were born
And life was changed, disassembled, rearranged
We came together, fell apart
And broke each other's hearts
Remember when

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0