Shewolf

Igår så pallrade jag mitt arsle till stan, närmare bestämt till Bella. Sarah kom också dit sen gjorde vi en utflykt till Kryset. Har faktiskt saknat dessa spontana Krysset resor, även om man blir fet på kuppen. Efter 22 skulle vi bara ut en snabb sväng med bilen men vi kom hem halv 2!

Jag hade faktiskt ångest för att jag skulle upp kl 5, men vafan! Jag ha sove bort så mycke tid av mitt liv ändå, så nu tänkte jag ta tillfället i akt att umgås med brudarna! Så vi for till Tessan och ville att hon skulle leka bilkurragömma med oss, men hon ville inte. Sen plocka vi upp Barro och dansade som vildar på Domus.

Vi storma Elin en stund och när vi äntligen fått tag på två bilar så vi kunde leka kurragömma, ja då har ena bilen ingen soppa så det tog slut där! Då hämta vi upp Robin, skjutsa hem Barro sen for alla hem till sig. Eller jag for till Bella då. Somnade efter 2, men det var det värt. Tack för en rolig kväll!


Vaknade kl 5 och tänkte JAG SKITER I ALLT! Men lyckades tillslut slita på mig kläderna och Petra plockade upp mig vid 05:45 och vi satte kurs mot Boliden. Sen blev det till stan igen och hämta tusen saker, åter till Boliden och lasta av, lunch, Norsjö, Kriberg, nått ja inte kom ihåg, Boliden.

Fast det hände massor däremellan men dagen i korthet. Det va faktiskt riktigt kul även om jag va halvdöd och vissa stunder satt tyst för att koncentrera mig på att inte somna. Men jag har sett saker som jag inte visste och fått provat saker. Har väl gjort allt förutom att köra bilen iprincip.

Näe va riktigt kul förutom att åka vissa sträckor som ger minnen, men det får jag väl leva med.
Nu är jag så trött att ögonen knappt ser men ska väl inte sova riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, jag gillar bilden, de var typ exakt så de såg ut! :D

2010-04-01 @ 14:34:22
URL: http://barrsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0