Try sleeping with a broken heart

Har nyss kommit hem från Drängs. Har sett när Bella lagat tusen kilo mat för att hon inte har nått kök längre. Sen kom jag på att jag skulle ju hem och tvätta så fick skjuts hem. Funderat lite över vad jag ska göra med min inkorg på telefonen, om jag ska radera allt som finns där.

Mötet idag gick bra men va lite segt för att vi bara va 2 st.

Nu är jag så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Borde städa upp här men det är ju en dag imorgon också..

Haha jag är så less på att det alltid ska va nåt. När man hittat lite glädje så säger det PANG och man är tillbaka på ruta ett. Visst är det konstigt?

Nu då?

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är de som händer vännen?

Du verkar så nere <3

Kram tänker på dig

2010-03-26 @ 10:54:37
URL: http://skelleftebruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0