Vafalls

Åska i södra Sverige och här toksnöar det än. Är världen på väg att gå under??

Borde sova men är inte lätt då man har en hjärndöd katt som MÅSTE ut trots att det snöar som fan ute, sen vet han att jag är vaken så då passar han på att hoppa upp på min fönsterbräda (som inte är bred) och ramla ner. Då jag släppte in han genom fönstret så passa det bra att ta med min plåt Cadillac - 59 i golvet också... Så nu är hela bakdelen lös. Tur att jag iaf fick ha kvar dom två sista kvarvarande raketljusen.

Är inte lätt att bo med en katt som sitter i köksfönstret och skriker och ingen vet varför. Men ingen vet varför han är så jävla underbar och bäst heller!

Får väl lägga mig i sängen och se en såsig film.
Just ja, ställa om klockan, så va det ju också. Synd att jag lär glömma så nån får gärna påminna mig!

Dock är min rosa, och inte fullt lika stor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0