Vars ska man börja

Har vart en trevlig dag. Jag for på mitt möte imorse och jag är glad för att dom faktiskt ger mig något! Dom tar upp vissa saker som jag aldrig tänkt på förut, typ vissa saker när man ska skriva cv osv. Sen kan jag ju faktiskt för en gångs skull säga att efter mötet imorrn så har jag HELG! Visserligen känner jag mig inte helt berättigad till det, men nu gör jag något om dagarna. Vissa dagar iallafall.

Efter det tog jag bussen till Badstigen och umgicks en stund med Robin som for iväg, sen har jag och Sarah vart på diverse saker idag.

Vi for hem och åt middag hos dom sen kom Sofia och vi begav oss ganska snabbt till Petra som flyttat till sin karl. Har vart en riktigt trevlig dag/kväll med "tjejsnack" såsom mens, p-piller och pböter hähä. Roligt att ha en kväll som inte bara innehåller prat om dieselmotorer och annat motorprat.

På tal om dieselmotorer så va pappa och kolla på en Golf diesel -95 idag. Dom skulle mötas på krysset, men he blev inge av att köpa nån bil! För när karln som ägde den va in och åt sin mat i kuren på Krysset så börja bilen koka och han flytta på den. När sen pappa kom så sa karln direkt "DEN HÄR SKA DU INTE KÖPA!"

Då hade karl bytt nån motordel, minns inte vilken, men inte bytt nån annan som va viktigt för att det skulle löna sig så vattenpumpen hade farit och nått mer så det va väl igentligen bara totalrenovera motorn. Tur i oturen att det iaf hände där, och inte om pappa hade köpt den!


Sen är det väl halvt bestämt att jag ska åka lastbil med Petra på onsdag. Har lix ingen kurs och nu när hon bor i stan kan jag ju åka med henne till och från Boliden, så det bli nog bra!

Nu ska jag surfa runt lite sen blir det nog en dusch och försöka sova. Idag på Ica va jag tvungen att köpa ett sköljmedel jag använde när jag inte bodde hemma, så imorrn ska jag tvätta allt jag äger iprincip!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0