Bra bananas

Tycker om eftermiddasmöten, allting passar så mycket bättre om jag har möten då.
När jag gick på stan fick jag ett samtal om att kanske köra en klass på studenten med våran traktor och släp. Får väl se om det blir den 3:e studenten för iallafall traktorn.
Dock har jag aldrig kört med släp men det kan väl inte vara så svårt? Eller hur?

Jag minns min egen student. Min klass va ganska jättesämst på att planera så en eller två dagar innan studenten stog vi utan traktor eller skrinda/släp så pappa fick låna ut våran i sista sekund. Visserligen gör det väl inget om vi lix äger båda, men nån annan hade ju tagit på sig den uppgiften att fixa det.

Jag sa varken bu eller bä eftersom det är så långt bort än så vet man aldrig om traktorn ens är hemma, eller om jag är hemma, eller om startmotorn är helt gay. Men det löser sig nog.

Nu ska jag städa IGEN. Fattar inte vad jag håller på med??


Den gröne förevigad i avslutningskatalogen höhö






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0