Bra bananer

Lyckades somna tillslut men vafan vaknar jag varje morgon kl 8 för?!
Har iallafall städat idag sen tog jag radion från ena garaget och gick till det andra garaget och packa ner en flyttlåda. Att vika flyttlådor är svårare är hjärnkirurgi känns det som ibland! Blev några timmar därute, sen satt jag i solen och bara glodde.

Om det är bra väder imorrn ska jag måla klart min sista hylla med rutor utomhus.

Sen va det bra att jag va ut i garaget idag, hittade mitt pass och det gick visst ut i förrgår. Hade inte en aning om det, är ju bra att veta om man skull få för sig att fly utomlands nångång. Hittade också arbetsgivarintyget från Xzakt som jag måste in med på Campus. Bra bananer.

Frågan är vad som händer ikväll. Förmodligen inget. Skulle vilja ha ett tankkort med obegränsade pengar WOHO då skulle jag fara överallt. Orkar inte sitta och glo på skärmen längre, adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0