Då borde jag vara jävligt smart

"Sömnen gör dig smartare

Sömnen stärker vårt immunförsvar medan vi sover. Sömnen förbättrar även vår reaktionsförmåga och vår inlärningsförmåga. Så att stanna uppe hela natten för att plugga inför ett prov eller läsa in sig på en arbetsuppgift kan få fel effekt."

 

Fast jag sover ändå inte så mycket, men klart, ibland känns det så. Fast jag sover inte bort hela dagarna, iallafall inte nu när det är go vädret ute! (lite dubbelmorla från ett tidigare inlägg, men ja, ibland känn man för å gå ut å ibland int! :)

 

Ikväll så for jag en sväng till Linda som va hemma i Fällfors. Vi gjorde inte så mycke, satt mest och snacka skit och det va trevligt det med :) Såg lilla livet i magen också, eller ja såg väl magen röra sig rättare sagt :P Längtar tills h*n kommer ut för jag vet precis vad jag ska köpa i dop present!

Är alltid lika kul att hälsa på min favorit familj i Fällfors :)

 

Åh jag va på så bra humör när jag körde upp. Lyssnade på bra musik och kände att livet bara va jävligt bra helt enkelt! Va tvungen köra barfota, har ett kick ass skavsår sen jag hade ballerina skorna och jag kan inte ha träskorna. Kan inte ha några skor alls, haltar bara för det gör så ont. Fast just nu går det bra, men hoppas det blir bättre innan tisdag då jag måst åt stan.

 

Får väl se om vi ses nästa helg om Linda kommer åt stan då :)

Såg på vädret att det skulle bli cirkus 21 grader imåran och det betyder att jag ska sitta i solen och lösa korsord. För första gången känns det verkligen som att jag går in för det här med att sola haha!

 

Nu ska jag glo lite tv, känna att livet fan är bra och sen hoppas på att sova så jag får stiga upp och gå ut i det underbara vädret :) Puss på er alla!

RIP Ronnie James Dio

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0