Då sa den tappre siste mohikanen

LÅT DET ALDRIG BLI VINTER IGEN!! Om jag nu inte skulle få för mig att köpa en skoter.. Om några år kanske... Har legat ute idag med men på gården, lite bättre än att ligga på en vindstilla balkong. Jesus jävla bastu!

Några meter till höger om mig har svart katten legat i skuggan och rullat runt. Kommit till mig några gånger men gett upp pga värmen. Har fan bränt mig tillochmed! Bra skit :)

Fick en påminnelsefaktura idag.. Ringde och undrade varför jag fått den då jag inte ens fått den riktiga fakturan :O Den skulle tydligen följt med paketet men si de gjorde den inte! För jag vände ut och in på paketet, eller de va faktiskt ett kuvert typ, men fann ingen faktura alls. Men hon va jättesnäll och sa direkt att hon plocka bort påminnelseavgiften :)

Har fått tummen ur röven och gör klart sista hyllan med rutor ikväll. Har bara ett lager kvar nu :)

Och fixat inför nästa helg, Byskes Power Big Meet. Blir kanske Dodge dit om int anne.. Blir bra bananas. Skulle bara haft nått att göra i helgen..? Men det löser sig nog! Annars lever jag väl vildmarksliv själv. Undra om det finns ett tält i detta hus..?

Bara babbel idag. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0