Damn

Blev dundertrött igår på en halv sekund. La mig i sängen och tog inte lång tid innan jag somna. Vaknade kl 7, yeey. Har försökt sova men jag bara tänker hela tiden. Va ute och skulle kolla på lite bilar för första gången på evigheter och hur stora är oddsen att jag ska se en annons av en bil som betyder mycke? Tydligen ganska stor!

Sen dess har tankarna rullat så lika bra att stiga upp. Ger inget att ligga och plåga sig själv.


Igår va jag som sagt ute i garaget och härjade. Skulle gå igenom lite flyttsaker men det finns som inget att packa längre. Resten ska nog slängas. Fast det kanske jag skrev igår? Anyhow, hittade massa värdelösa saker att slå sönder med yxan. Det va kul! Sen rotade jag runt i allt annat som finns i garaget. Där finns det mesta, men ingen vet var det finns!





Tanken slog mig när jag rotade runt att av någon anledning så va alla sprayflaskor utan "knapp". Jag vet inte varför men det finns väl säkert nån ide bakom den..?

Idag då? Skulle igentligen upp 10 så får väl hitta på nått att göra. Sen blir det stan och ett möte sen Sarah.

Usch vill ha en pausknapp på hjärnan i denna stund! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0