Den blomstertid nu kommer

Fyfan va fort det går så fort det blir varmt! Finns ingen snö kvar på gården längre, eller kanske på baksia fuse men det är det enda. Det är ungefär 740 ggr grönare gräs idag där jag satt och solade i torsdags, träden är på väg att slå ut. Blir nog en stunn i solen efter maten om jag inte ska ta en tur till Fällfors.

Eva Eastwood på Bingolotto ikväll, men det lär jag glömma när det väl börjar.

Har hittat skitsnygga boots jag är sugen på, men vi får väl se. Blir iaf en jeans kjol när jag får nästa löning. Känns inte som att jag borde slösa så mycket pengar då jag vill ha en bil men när jag jobbar så kommer jag inte att slösa ett öre. Kanske på nån helgaktivitet men inget på veckorna. Blir bra bananas! Hoppas bara det finns en bil som jag vill ha DÅ, annars brukar man ju hitta dom när man inte alls har pengar :P

Jag vet iallafall att det int blir nån Merca. To much memories, sen är jag dö less på alla som går i stan. Vart man än vrider skallen så är dom där!!
Blir skattebef 140 eller 240. Åh vad dum jag är, just efter jag skrev 240 så satt jag mig på Blocket och glodde. Dålig idé, vill köpa sju tusen bilar NU. Men det löser sig, ha jag vart utan så pass länge som jag har idag klarar jag nog någon månad till :)

Blir bra bananas om pappa köper nån liten dieselbil för då skulle jag få köra den också. Great.

Usch vad jag svamlar, har inget vettigt att säga igentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0