Eddie Meduza

Fan va dålig jag är. Råkade tappa ner en glas grej på golvet och tänkte att ja skulle slänga bort de största glaset och sen dammsuga upp de imorrn. Luring, ja trampa mitt på det med min tå. Den blöder. Och den blöder friskt.. Upptäckte idag att ja inte alls kan gå i träskor barfota för jag får skavsår överallt! Kommer då aldrig bli nån fot modell kan ja lova...-------------------------------------------------------- http://sverigesradio.se/laddahem/podradio/sr_p1_dokumentar_090425030018.mp3 blää mina grejer som gör att ja kan länka har försvunne! Så ni måst kopiera länken ovan, men den är de värt. Eddie Meduza rocks forever Åh vad jag älskar att få veta hemlisar, spec om folk som ska importera Bel Airs 55 från USA :) Ååh mitt inlägg ser helt cp ut! ( KAN INTE DELA RADERNA SÅ ALLT SITT IHOP!!) Men vet inte va ja ska göra åt de just nu, så ni får leva me de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0