eiohwfoiwhoi

Haha jöö åh jag har haft så mycket för mig att jag inte haft en tanke på att skriva.

Igår så va jag iallafalla med Elin och det var mycket trevligt! Vi gick på stan en stund och hittade massa fina kläder och sen for vi på Max och feta oss. Efter det så for vi hem till henne och vänta på hennes tvätt och efter det bar det av till Burträsk där vi for till Jonte. Han som förr var Mr Fat har nu blivit Mr Slim! Oj vilken förändring han gjort i sitt liv och om man bara hade orken att göra som han haha!

Sen bar det av till stan för nya äventyr och jag va hemma vid 03:00 nått. Underbart med sommarens första sena utekväll med lite bilåkning, precis som förra sommaren.. :)


Idag så blev det också lite sömn för jag steg upp och vänta på att Bella skull plocka upp mig och det gjorde hon.. Tillslut :) Så då for vi till Drängs och måla hennes utemöbler ett lager till. Sen bar ne av dell schtaan och Solbacken, sen fick jag skjuts på mitt möte. Det sög.

Sen väl hemma så börja jag städa för jag får nämligen sovsällskap imåran och den består av Elin, för vi ska kanske åt Fällfors eller Pite på lörda och det blir bra skit :)

Sen imorrn får jag träffa några av mina favorit brudar och det blir kvällen nummer en!!




Här är igelkotten som bet mig i fingret ikväll, och sen jaga mig på gräsmattan :P




Efter det här kortet så högg han efter kameran och fortsatte efter min fötter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0