Empty beer cans

John lindberg Trio. Häh..

Så var det meningslösa måndag igen och jag har sove tills jag vaknat sen vart ut och klippt gräset. Är dyngig hela jag för att på vissa ställen så har vi inte ens gräs. Vet inte varför, kanske har skottat bort gräsmattan för många gånger? Så de yr bara damm när man kör där.

Sen skulle jag ha ätit frukost och lunch men äe, ids int. Allt man vill äta är frusse så en banan bli bra. For ut och sprang kl 12 inatt, men hade inte räknat med att det skulle va så kallt.

Har funderingar på att gå till kiosken, men om jag går dit så vill jag köpa cigg och då blir det ju + - noll. Eller näe, det blir nog en massa minus. Känns inte så hälsosamt att både röka och snusa vissa perioder men what to do..


Ringde polisen idag för att höra om det här med studentekipage och jag skulle gå ut på transportstyrelsen och läsa, sen måst man tydligen anmäla att man ska köra, och även vars och när. Lätt att veta då jag inte har nån aning om när dom ska fara från kyrkan, eller ens vilken väg vi ska! Hade ju bara tänkt haka på alla andra :S

Skyddsräcken BÖR vara 110cm, alltså inte måste... Våran vagn är ju 100 cm så det borde ju duga..
Äh jag fattar inte alla dessa regler och lagar, folket på vagnen får väl se till att hålla armar och ben innanför och trillar nån ut är det då inte mitt fel om jag kör som man ska.

Sånt här var det aldrig prat om på den gamla goda tiden, när jag tog studenten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0