För varenda unge

Kan inte se såna där galor, blir så blödig och flännar haha.. Jag minns en gala jag såg för flera flera år sen. Kanske va 12 då, och dom filmade ett litet neger barn nånstans i Afrika och den bilden har fastnat i mitt huve. Usch så hemskt det va att se!
Just nu vill jag bara sälja allt jag äger och ge bort pengarna. Fast det är ju så mycket man ska skänka till!
Så ibland när man tänker efter har man det nog rätt bra ändå..


Har vart ute i garaget ikväll och glott bland flyttgrejerna. Är inget kvar att packa, bara slänga men det är ju knepigt nu med sop sortering. När det blir mer sommar ska jag ut i andra garaget och gå igenom resten som är kvar där.

Blir stan imorrn iaf. Jag och Sarah ska försöka sparka igång hennes 240. Blir bra.
Har möte också och ska på Campus och lämna slut betyg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0