Fy fan

Fy fan säger ja bara! När jag blir gammal kommer ja inte kunna säga att jag satt hemm och had tråkigt i min ungdom... Vi svängde våra lurviga på Taste, prata med bandet, åkte Suburban. Precis som det ska va! Och världen über bästa sötaste Jonas hämtade mig i stan så jag fick sova hemma.. :)

Visserligen kostade det soppa, men varför ska livet gå ut på en massa pengar? Gör livet till ett äventyr, som jag gör ibland. Jag skiter i vars jag hamnar, det må bära eller brista i alla situationer.

Jag kan iaf säga att min ungdom blev ett äventyr, fyllt med skoj.

DESSTUOM ska jag på en hemlig resa i sommar, och det kommer blir SÅ JÄVLA BRA! Känner det på mig, kan nog inte bli bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0