Gaaaaaaaaah

Har dåligt samvete. Har inte sett pappa på hela dagen, han kom hem från jobbet sen gick han ut och fortsatte med veden som han gjort hela helgen. Jag vill gärna hjälpa till men jag hatar veden nått så fruktansvärt. Hoppas han funderar på andra alternativ snart, blir fan en bibba ved för att värma hela det här huset om vintrarna.
Kommer ändå sluta med att jag får stapla det.
Visst, jag gör inte mycket om dagarna men äe, jag HATAR ved!!


Sen sitt jag och prata me Kenny bananskalle som berätta att Danne sålde en 124 bensinare besiktad till sin syster för 900 för nån dag sen.. Och att hans mormor sålde sin 740 skitbilligt förra veckan.. Varför tänker han inte på mig när han får höra om billiga bilar?? SkitKenny :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0