Green green grass of home

Väntar på att pappa ska gå ut i garaget och fixa trimmern, den ska ha oljeblandat och jag vet varken om det finns soppa eller olja hemma, lika bra gubben få sköta det där. Sen skull han och hämta ett lass knubb och jag hatar knubb! Det är dö tråkigt att stapla, och jag vet vem som kommer få göra det...

Nåja, man får röra på sig så det är ju bra. Känner av nån konstig anledning att jag har en massa energi, vilket jag inte brukar ha. Min hjärna kanske fått för sig att det är dags för beach 2010? Eller 2011 iallafall...

Sen kommer broder hem imorgon redan, då kan jag sätta igång att leta bil på allvar för då kan han följa med och kika, han som kan det mesta om gamla Volvos. Men jag har inte så mycket panik, visst det skulle va kul om jag hitta en bil i veckan som jag kan pilla i till helgen då alla ska jobba, men nu vet jag iaf att pappsen kommer låna ut pengar till en bil, så det kommer :)

Nä nu borde jag verkligen äta nåt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0