Hä sa ba swosch

så va fredagen över. Va chaufför åt Elin på Audin. Natta åkte också med, det va trevligt! Sen satt jag hela kvällen på Olles brevid Sarah och black jack bordet. Pimplade cola och såg på när Detroit Red Wings spöa skiten ur San Jose Sharks. Har sutte brevid en miljonär, jag känner mig frän. Okej kanske inte, eller lite.. Jo..

Sen körde jag hem folket och brassa hem partybussen. Har bränt en ny skiva till den ikväll, Partybussen VOL 2 och den är faaan bra.

Men nu borde jag sova eftersom pappa erbjöd mig att följa med och åka truck imorrn då dom ska jobba extra och ställa fram paket inför en båt som ska komma och det kan ju va skoj och följa, dock ska jag upp typ 8.. Gräjt ungefär 5 timmar sömn om jag somnar NU!

Kenny ringde det roligaste fyllesamtalet åt mig, haha jag fatta ingenting. Tror jag måste ringa imorrn och höra vafan han tänkte. Eller förmodligen tänkte han nog inte!

Näe usch, sängen nu gah adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0