Helvetes jävla skit förbannade kuk dag från jude land

Idag är jag inte glad. Långt ifrån!
Steg upp och gjorde mig klar, åt lunch och for till stan. Tog en promenad upp till Getberget och hämtade mina grejer jag glömde i helgen och fick skjuts ner av Paul, tacka fan för det. Hade ju jävla jeans på mig, höll på att dö av svett!

Gick in på Kompetenstorget och satt och vänta på mitt möte som skulle börja 13:15.

Kl 13 kommer en och undrar om jag inte fått smset..? Näe sa jag. "Jaha ojdå för hon är nämligen sjuk idag som håller i mötet"......................................

Min buss hem gick 13:00 prick, nästa 15:00... Så jag gick därifrån fly förbannad. Hade nog kunnat döda nån i den stunden! Men som tur var så va Maria i stan och jag fick åka med henne hem! Ibland finns det faktiskt änglar! Så jag fick mig hem men är ändå förbannad.

Hon undra va jag hade för nummer och rabbla upp precis rätt nummer.
Skitställe!

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem för jag ska se om han ska och handla, då ska jag fan följa med för att fördriva nå tid. Jävla skitdag!


Försten så har jag installera webcamen igen! Höhö..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0