I'll never be the same if we ever meet again

:)

Sitter här och klockan är nu efter 3 och är dösugen på en macka från Subway. Dock kan jag inte beställa själv utan min vapendragare Sarah har alltid fått beställa åt mig och det blir fan gott haha! Men nu i dagarna gäll de att vara snål. Är Buddy Holly tribute på Taste den 14:e och sen kanske jag ska åka Cadillac åt Åmsele den 22:a och har ingen aning om jag fått pengar då. Men enligt Kenny fick fattiga kyrkråttor åka med ändå så jag ska ta mig ett snack med Andersson imorrn :)

Så gäll att hålla i börsen! Ha sutte hela dan och tråna efter pizza men ides aldrig beställa sen visa det sig att pappa gjort hemmagjord pizza till midda :) Gött mos!

Näe om man kanske skull ha sove, fast det kändes inte kul det heller men men. Undra vars min bror är?
Imorrn blir det nog skicka in ansökan om maskinförarutbilning. Och jag har bestämt att jag ska gå den no matter what så det blir nog så i Augusti! Tjoho!

Låttips: Timbaland ft Katy Perry - If we ever meet again. Hon är snygg dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0