Jag hatar

när det flyger in en bulle i öga.. Eller det känns så när det helt plötsligt fastnar nått i öga..
Näe borde sova, ska upp och uti solen imåran igen. Måste ju passa på nu, snart blir jag ju arbetande om dagarna och kommer stå inne i justerverket och då kom jag varken ha tid eller ork att va ute.

Föresten, varför säger man att man ligger och pressar när man solar? Tycker det låter lite kul, ser framför mig en person som ligger i solen och spänner sig och tar i hela tiden, flåsar och stånkar haha.. :)

Har hittat massa roligt skoj i sommar, Boppers i Boden och Noice Makers också.. Sen hemlig resa och annat bus, blir bra skit!

Tänkte lägga in en alldeles fräsh bild på min fina fejja, men alla bilder blev så fula när dom kom in på datorn, så ni får ingen hähä!

Men jag gjorde om en bild i paint, så ni kanske förstå..

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! jobbigt att skita grönt. men det är så jävla gott! synd bara att det inte är så där extra nyttigt utan bara vatten ;D

2010-05-19 @ 00:39:30
URL: http://lovelyhoney.blogg.se/
Postat av: Maria

p.s not pregnant

2010-05-19 @ 00:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0