Jäjä

Igentligen borde jag fått spö som va inne mest hela dagen igår, men jag ser ingen poäng med att gå ut och bara göra inget heller. Hade tänkt gå ut idag men va inte riktigt lika bra väder :P

Men är ändå shorts och tshirt väder. Tro jag ska införskaffa mig nya Puma shorts, och en jeans kjol med nån trevlig top till. Har nyss sutte och sett slutet av Titanic, eller kanske va sista timman av filmen iaf och grinat ögonen ur mig. Fattar inte att man ska va så blödig!

Imorrn är det en ny vecka och jag vet att jag har 3 möten att gå på, sen far ju halva befolkningen till Bulgarien så då får jag väl hitta på nått att göra med resten av befolkningen.

Jag kan ju alltid städa, som vanligt! Och pröva sju miljarder kläder som Sarah skickat med mig hem.
Kanske åka lastbil med Petra på onsdag?
Måla klart hyllan?
Leta roadkills?

Äh, det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0