Jävla Elin

Elin lurar i mig massa saker hela tiden! I fredags när jag va hos henne och skulle va chaufför så sa hon att spelet Treasure Isle på fejsbook skulle va skitkul. Självklart måste jag prova, och det va ju typ kul.. Vet inte varför jag börjar med alla spel! Måste sluta med nått nu känner jag :P Så det ska bli skönt med jobb och en struktur i vardagen haha :P

Sen hade jag just tänkt gå och sova när jag såg att hon lagt upp en länk till SVT Play, senaste avsnittet av Köping Hillbilles. Kom på att jag missade början av första avsnittet och missade hela andra avsnittet. Då va jag självklart tvungen att se allt.

Tror jag måste byta kompis gäng haha! Ena lurar mig att spela spel på fejsbook och andra drar med mig ut på blodiga lördagskvällar. Vars ska det här sluta? :)

Ps. Varför är det så svårt för folk söderut att uttala Burträsk?! Låter übergay och konstigt när dom säger det!


Kan ju inte påstå att Impala 59:an är spec ful! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

hähäähh, you know you love me ;)

2010-05-12 @ 10:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0