Jiho! Eller nåt...

Pappa kom just hem med mitt schema för sommaren. Upptäckte att jag fått ännu en vecka till, jobbar v30 också och det är ju bra som fan! Fast jag upptäckte att jag inte alls jobbar 24-26 utan 25-27 vilket innebär att jag missar Power Meet. Och jag hade faktiskt sett fram emot det väldigt mycket..

Men vad ska man göra? Finns ju inte mycket, man måste ju ta allt man kan få. Men för det kan man ändå bli besviken när jobb dyker upp när man sett fram emot nått jättekul.

Men skitsamma, det blir bra som fan! Jag tjänar pengar, jag får in en fot. Dom kanske ringer ut en till extra jobb osv. Då ska jag köpa en bil på direkten om jag inte får tag på nån innan. Oj jag längtar!

Dock verkar jag va enda tjejen på justerverket. Mobbat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0