Just idag är jag stark

Eller jag va det igår iallafall. Rev upp en massa sår idag men det är bara bita ihop!
Blir ingen Cadillac till Åmsele iallafall, så då funderade jag på att fara till Pite och se Eva Eastwood men hon spelar ju på söndag? Wtf? Va helt säker att det va på lördag. Luring på mig.

Jonte skrev just och undra om jag inte kunde köra ner och hämta hans andra motorcykel i Gävle och betalar han soppa så far jag fan! Har ändå inget speciellt för mig.

Hade tänkt ta en promenad men kan fortfarande inte ha nån sko på högerfoten. Jag undrar hur det ska gå imorrn då jag måst till stan? Får väl bita ihop. Har tränat lite här hemma istället.
Har sutte ute idag och trodde att jag skulle få nån färg men fick mest fräknar.. Men nu såg jag att det syns iallafall att jag vart ute och det är ju skönt!

Just nu längtar jag bara till sömnen.. Och jobb! Suck..


Kommentarer
Postat av: Mia

nej de är de fan inte heller!



ja de ska jag göra :D! ska bara fixa till lite mer i veckan, sen ska jag lägga upp nå bilder :)!!

2010-05-17 @ 21:32:48
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0