Kallt

Va just ute och tog en cigg, hade tänk ta en promenad men det är ju långkalsongväder ute just nu. Och enligt YR skulle det bli moln och regn imorrn, självklart då jag tänkt måla rutorna på hyllan ute. Men men, YR har ju haft fel förr så jag hoppas det blir sol.

Sitter och äter en snoddas bit. Känns som att det här varit min skräp månad, har hunne äte på Krysset en gång, ätit lite godis och nu en kaka. Minns inte senast jag åt godis föränn idag, inte senast jag åt skräpmat och deffinitivt inte senast jag åt en kaka. Men jag bakade dom i samband med att jag gav bort en massa kaker till en person som betydde väldigt mycket för mig.. Så nu kan jag ta bort burken ur frysen och glömma det. Skönt!


Men men på tal om annat så hittade jag Hasse så här idag. Snacka om att njuta av livet men vara lite ramsne :)

Kommentarer
Postat av: Mia

hahah jag vet, de är fan sjukt!men jag måste erkänna att jag saknar den tiden som var, bitvis iaf. Nu är man fan vuxen på riktigt! 20 år och hus å hela skiten. Du måste komma och hälsa på någon dag! :)



och tack för gratulationen! :D

2010-05-05 @ 11:04:48
URL: http://ahlqvistarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0