Kräk

Ja jag kräks snart. Har vart på födelsedagskalas hos Bella och det bjöds på smörgåstårta, vanlig tårta och ungefär 646455879 kaksorter! Så jag har ätit smörgåstårta iaf, det rinner snart ur öronen på mig.

Är gode mätt och det va riktigt trevlig. Grattis i förskott Bellsibub :)

Sen har det blive lite bilprat och ska ev och kika på en tofååårti i veckan men vi får väl se. Har jag klarat mig utan bil så här länge sen jag sålde baby blå kan jag nog vänta ett tag till tills det dyk upp nått bra :)

Föresten igår så kom pappa hem med en plattskärm till mig. Till datorn alltså. Har ju haft en tjockskärm i hundra år ungefär men nu har jag också en platt och behöv in känna mig så efter :)
Äe nu blir det vila maten, fyfan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0