Neeej

Min kväll som börja så jävla bra! Jag fick upp nå städ il och städa rätt bra här nere. Tejpade över en massa ord som står skrivna i min pärm som slutade betyda något för längesen. Sen gick jag upp och slängde ihop en kladdkaka för att prova formen jag köpte på IKEA senast. Efter det gjorde jag mat, åt och tog ut kakan. Sen gick jag ner och la mig i sängen.. Dålig ide..

Somnade innan 7, vet inte när jag vaknade men det ringde hemma iallafall och jag skulle svara fast det va ingen i luren. Sen hann jag inte me när jag somnade igen.. Vaknade halv 10, yeey!

Men men, jag fick kladdkaka iallafall! Fast nu är det slut på det goda, ska kanske göra en till imorrn till familjen men förstår inte varför jag äter då jag inte tycker om det speciellt mycket..

Näe ut och röka, gå på dass och sen se om det finns nån sömn kvar. Får göra sakerna jag hade tänkt göra ikväll imorrn istället :)



(såg just att när man ska lägga in en bild så kan man välja bland flera sidor, verkar som att alla bilder man någonsin laddat upp finns med där.. Kul.. INTE!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0