NU MINA KÄRA VÄNNER!!

Idag sparkade jag igång pappas kamera, en precis likadan som min men min pajade i December så har bara haft mobilen sen dess och den suger.

Så nu tänkte jag att ni skulle få ta del av min spännande eftermiddag!!
Detta scenario utspelar sig mellan ungefär 16:45 - 18:10.



Här står jag i köket.


Ska steka mig en burgare. Ojeh, suddig bild men ni kanske sett en burgare förr?


Brödet i micron!


Kladdkakan från igår. Formen funkade väldigt bra!
Visste dock inte att färgen på formen va bajsbrun :S trodde den va blå genom plasten höhö


Rödlök är ett måste!


Kryddor


Här går jag superfort i köket


Mmmm bööörger (fast den såg godare ut i verkligheten)


NEJ JAG DRICKER INTE KAFFE, sluta fråga om jag vill ha!!


Glömde ta kort på den färdiga burgaren men det såg ut ungefär så här :)


Sen traska jag iväg för att leta skogsvrak. Vid just den här bilden så luktade det skit,
riktig bakis mage fis men man kan ju inte fota lukt så du får föreställa dig!


These "boots" are made for walking


Jag tände en cigg


Jag kom fram till vraken! Tror det var 3 st, men hade för dåliga skor och
för mycke fågelfobi för att utforska närmare!


Som sagt, dåligt val av skor...


Yeah här bor jag!


Efter den här vägen har jag kört skoter. Klippte in den så ni känner känslan.


Country roads take me home!


Sen stötte jag på min kusin och kusinbarn från Pite bara sådär. Glömde fånga dom på bild


Sen gick jag hem, frös om öronen.
Hoppas ni tyckte om det! Om jag mot förmodan kommer göra nått fränt ikväll så lovar jag att fota och uppdatera så ni får veta vad som händ ;)

Kommentarer
Postat av: Miia

Lovley day in CB!!!!

2010-05-12 @ 23:03:51
Postat av: Åsa

feeel, de stavas faktiskt CHB ;)

2010-05-12 @ 23:34:40
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0