Rockin' Flanders! säger:

Rockin' Flanders! säger:
Maskinexpo i barkarby imorrn eller? :)


Har aldrig pratat med människan i hela mitt liv, eller jo förmodligen nån gång för flera år sen eftersom att han finns på min msn men jag vet att jag inte pratat med han på de senaste åren. Undra varför han skrev då han förmodligen inte vet nått om mig :P Men nej, ska inte på maskinexpo iallafall :)

Tror jag ska lägga mig och sova/vila igen, fördriva lite tid. Kom på att brorsan jobbar ju på dragracingen i helgen, ska höra om han inte kan fixa in en gratis ;) Men mest troligt kan han väl inte det.

Äe, göra nå annat nu :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, Anders ringde mig igår så han var mer än troligt full som ett ägg = skrev till fel :P

2010-05-28 @ 11:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0