Svett

Har solat idag också efter att jag kom hem från stan. Får ju faktiskt leva med det faktum att jag kanske inte blir så brun, får inte direkt igen det på nån garanti så.. Hähä..

Men det syns iallafall att jag vart ute! Skönt! Sen om jag rodnar så ser ingen skillnad för jag är konstant röd i fejjan :)

Önskar att jag slapp vara på balkongen bara. Är helt vindstilla där, blir som en bastu men jag vill inte vara på altan för som sagt har ju grannen en hund som är sugen på fläsk verkar det som hehehehee...

Blev förövrigt brädad av en alkis idag som undra om jag ens fyllt 12 år när jag skulle köpa snus... Dålig banan! Att folk tror att jag är under 18 ibland kan jag väl ta, men inte 12!!

Näe midda sen uti solen igen. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Elina

Du kan ju slå dig i backen på att det är en Mersketes jag ska köpa ! :D

2010-05-18 @ 16:51:54
URL: http://blow.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha meh, den drar inte såå mycket mer än min 240 :D

2010-05-18 @ 17:51:19
URL: http://blow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0