Tänka sig

vad lite sol kan göra med en människ! Jag gick ut och började kratta framsidan idag :) Hade lix inget att göra och det va för bra väder för att sitta inne. Minns inte senast jag krattade gräsmattan?

Iallafall så kom pappa hem och undra varför jag gjorde sådär.. Jaa vadå sa jag. "Men vi brukar ju köra med gräsklipparn och samla upp löv!" Gööööh.. Aja hann inte kratta så länge och krattade lite till, hade ju ändå inget att göra men sen gav jag upp och satt mig i solen ist!

Så nu är jag röd som en kräfta :) Eller nä, kanske inte. Jag vet igentligen inte, blir alltid blind när jag går in efter att ha sutte i solen. Ser väl om en halvtimme kanske. Men nu börja solen gå i moln så då gick jag in.

Sprang första turen barfota på gräsmattan också! Gräääjt!

Nu är sommarn snart här på riktigt och det känns KANON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0