Vafan

Jag steg upp kl 8 och höll ändå på att missa bussen vid 12. Dåliga bananer. For på mitt möte som inte va spec kul idag men what to do. "Läraren" har ändå runda glasögon utan nån typ båge runt. Han ser fan lustig ut! Sen kom Sarah banan och hämta mig och vi for på Campus en sväng.

Lämnade kopia på körkort och slutbetyg, sen måst jag runt och jaga anställningsbevis. Eller kanske röra arslet uti Anders garaget och gå igen om flytt sakerna, kan finnas där.

Sen upp till Badstigen och äta middag, sen försöka starta 240 men det gick som dåligt. Våldgästa Elin sen blev det en sväng på krysset. Har inte ätit där sen..? Fast det kändes inte gott efter 1 pommes. Dålig affär.

Upp på Badstigen sen har vi nog sutte konstant och glott på blocket och Bestofblocket. Sarah har smsat till den som äger sveriges fulaste bil och vi vill köpa den och dra land och rike runt mohahahahaaa..! Blir fan bra bananer av det, hoppas han vill sälja!

Imorrn blir det akut städa, I need it. Föresten vem är du som äter mina sockar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0